Dragi oaspeţi,

Dorinţa noastră este să vă oferim o experienţă de neuitat la Hotel Iris, atât din punct de vedere al cazării, al preparatelor culinare oferite în restaurantul nostru, precum şi al celorlalte servicii prestate. Pentru a vă putea oferi toate acestea, am stabilit o serie de reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, dar şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră în hotelul nostru.

REZERVĂRI

Pentru a efectua o rezervare, va rugăm să completaţi formularul de pe website https://www.hotelirisarad.ro/rezervari, apelaţi numarul de telefon 0745558347 (reţea mobilă), sau contactaţi-ne pe adresele de e-mail office@hotelirisarad.ro.

ANULAREA REZERVĂRILOR

În cazul în care doriţi să anulaţi o rezervare, va trebui să ne contactaţi prin email sau telefon.

TARIFE

Tarifele pe care vi le putem oferi diferă în funcţie de tipul camerei pentru care optaţi, disponibilitate. Mai multe informaţii găsiţi în secţiunea rezervări : https://www.hotelirisarad.ro/camere/

MODALITĂŢI DE PLATĂ

Ca modalităţi de plată acceptăm plăţi în numerar, cu card de credit/debit (Visa, MasterCard, Maestro, American Express), precum şi prin transfer bancar.

SOSIREA ŞI PLECAREA

Cazarea în cameră se poate face începând cu ora 12:00.
Eliberarea camerei în ziua plecării se va face până la ora 12:00.
Primirea camerei mai devreme, dar şi eliberarea acesteia mai târziu de orele menţionate mai sus este posibilă la cerere, în funcţie de disponibilitate, iar eventualele costuri suplimentare pentru aceste servicii sunt disponibile la recepţie.
COPII

Nu există costuri suplimentare pentru copiii cu vârste de până la 7 ani care stau în cameră împreună cu părinţii, folosind paturile existente.

OASPEŢI SUPLIMENTARI

Puteţi primi oaspeţi în camera dumneavoastră de la Hotel Iris între orele 8:00 – 21:00, fără costuri suplimentare. În cazul în care primiţi oaspeţi în intervarul orar 21:00 – 8:00, aceştia vor trebui să achite diferenţa de tarif pentru a doua persoană şi să se înregistreze la recepţie.

ANIMALELE DE COMPANIE

La Hotel Iris este permis accesul cu animale de companie, doar daca acestea sunt de talie mic si se percepe o taxa suplimentara de 30 ron / animal.

RESTAURANT ŞI BAR

Micul dejun se serveşte zilnic între orele 7:00 – 10:00 şi este gratuit pentru toţi oaspeţii hotelului. Vizitatorii care nu sunt cazaţi în hotel pot servi micul dejun achitând suma de 40 lei, TVA inclus. Cina se pot servi oricând în restaurantul hotelului, între orele 19:00 – 23:00. Barul de la receptia hotelului este deschis non-stop.

GRATIFICAŢIILE ŞI COSTURILE SERVICIILOR

Gratificaţiile pentru personalul hotelului rămân la latitudinea oaspeţilor noştri. Hotelul nu va solicita costuri suplimentare pentru serviciile prestate.

FUMATUL

Deoarece promovăm o atitudine eco-responsabilă, fumatul nu este permis în camerele de la Hotel Iris. Pentru oaspeţii noştri fumători avem la dispozitie terasa hotelului.

SPAŢIUL DE PARCARE

Parcarea este supravegheata video si se poate face in fata hotelului, fără niciun cost suplimentar şi în limita disponibilităţii. Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune în afara suprafaţei proprietăţii hotelului.

CONFIDENŢIALITATEA INFORMAŢIILOR

Dacă ne contactaţi prin e-mail sau prin intermediul acestui website, ne vom permite să vă contactăm pe viitor pentru a vă trimite materiale şi oferte promoţionale sau pentru a vă informa în legătură cu evenimentele pe care le vom organiza. Nu vom folosi niciodată numele sau informaţiile dumneavoastră fără să avem în prealabil acordul dumneavoastră. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii pe viitor.

POLITICA DE PROTECŢIE A MEDIULUI

Protecţia mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine eco-responsabilă.
Menţionăm ca detergenţii folosiţi pentru spălarea şi sterilizarea lenjeriilor şi a prosoapelor sunt bio-degradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai bună a mediului înconjurător. De aceea, pentru rezervările a căror durata depăşește doua nopţi, vom schimba lenjeriile şi prosoapele o dată la doua zile, sau la cererea dumneavoastră. Pentru a ne semnaliza dorinţa dumneavoastră de a schimba lenjeria sau prosoapele, vă rugăm sa le lăsaţi pe podea.

PROGRAME DE FIDELIZARE

Ne rezervăm dreptul de a acorda diferite bonusuri şi servicii suplimentare, fără plată, cu scopul fidelizării clienților noştri.

COD DE CONDUITĂ

Personalul hotelului îşi va întampina întotdeauna oaspeţii cu amabilitate şi va face tot posibilul pentru a îndeplini orice solicitare venită din partea acestora. În cazul în care un oaspete sau un vizitator al hotelului, prin aspectul, comportamentul sau starea în care se află, va produce incidente neplăcute, deranjând pe ceilalţi oaspeţi şi afectând astfel imaginea hotelului, acesta va fi invitat imediat să părăsească incinta hotelului. În acest sens, Hotel Iris  îşi rezervă dreptul de a-şi selecta oaspeţii.

DISPUTE ŞI RECLAMAŢII

Ne rezervăm dreptul de a debita cardul de debit/credit al oaspeţilor noştri, independent de voinţa acestora, în următoarele cazuri: când oaspetele pleacă fără a-şi achita nota de plată, cand se demonstrează, fără niciun dubiu, că oaspetele a produs pagube materiale în incinta hotelului, când oaspetele pleacă din hotel cu obiecte care nu îi aparțin şi pe care nu le-a achitat la recepţie, sau când oaspetele nu a anulat rezervarea în termenul stabilit conform politicilor de anulare.
Vom încerca să rezolvăm pe cale amiabilă orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării politicilor hotelului nostru. În cazul în care acest lucru nu este posibil, disputa va intra sub jurisdicţia tribunalului Bucureşti.

CLAUZE FINALE

Considerăm că oaspeţii noştri, în momentul cazării sau în momentul solicitării vreunui serviciu la Hotel Iris, au luat cunostinţă şi au acceptat termenii şi condiţiile mai sus menţionate.

MODIFICĂRI ALE POLITICII HOTELULUI

Politica hotelului poate fi modificată fără a se face notificări în prealabil. Eventualele modificări vor fi aduse la cunoştinţa oaspeţilor odată cu intrarea lor în vigoare.

Call Now Button
×